بلاگ

چگونه جشن تولد لاکچری بگیریم؟ +8 روش تولد لاکچری

چه جوری تولد لاکچری بگیریم

تولد مانند یک شروع جدید است و تقریباً هر فردی دوست دارد این روز را منحصر به فرد برگزار کند. امروزه افراد ترجیح می دهند جشن تولد خود را مجلل و لوکس برگزار کنند. اگر شما هم می خواهید جشن تولد لاکچری بگیرید با ما همراه باشید. در اینجا چند ایده برای برنامه ریزی مهمانی وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

1) مکان برگزاری مراسم

مکان جشن تولد یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. اگر بودجه کافی دارید، می توانید یک سالن بزرگ و مجلل را برای برگزاری جشن تولد خود اجاره کنید. اگر بودجه کمتری دارید، می توانید جشن تولد خود را در خانه یا یک باغ برگزار کنید.

2) گل و گل آرایی

گل های شیک همچون گل رز، ژیپسوفیلا و.. بهترین راه برای اضافه کردن ظرافت و کلاس به مهمانی شما هستند. گل‌ها را می‌توان به‌عنوان تزئینات مرکزی، تزئین میز و یا حتی برای کیک خود استفاده کنید همچنین می‌توانید با گل آرایی زیبایی دکور تولد را چندین برابر کنید.

گل آرایی تولد
گل آرایی جشن لاکچری

3) تم تولد

یکی از کارهایی که برای برگزاری جشن تولد لوکس می توانید انجام دهید، بهره گیری از تم های لاکچری تولد می باشد. اگر بخواهیم رنگ های جشن تولد لاکچری معرفی کنیم، اصولا از رنگ های نقره ای، مشکی، سفید و سبز را به عنوان تم تولد استفاده می شود. همچنین ترکیب این رنگ ها در کنار هم نیز تاثیر زیادی روی زیبایی مجلس دارد. از طرفی هم برای دیزاین جشن تولد لاکچری پسرانه می توانید از رنگ های آبی استفاده کنید.
مطمئناً شما ترکیب رنگ سفید و مشکی را در بسیاری از مراسمات مشاهده کرده‌اید و می‌دانید که این ترکیب طرف‌دار دارد.

4) بادکنک آرایی

بادکنک آرایی تولد یکی از روش های محبوب برای تزئین جشن تولد لاکچری است. بادکنک ها می توانند به راحتی و با کمترین هزینه، فضایی زیبا و شاد ایجاد کنند. شما می توانید نمونه کار های بادکنک آرایی لاکچری را ببینید.

بادکنک آرایی با بادکنک های هلیومی

بادکنک های هلیومی می توانند در هوا شناور بمانند و فضایی خاص و لاکچری ایجاد کنند.

بادکنک آرایی در استخر

اگر ویلای تولد شما استخر داشت می توانید از بادکنک و بوبوبالن برای تزیین و زیباتر کردن محیط آن استفاده کنید.

بادکنک آرایی استخر
بادکنک آرایی استخر

5) آتش بازی تولد

آتش بازی یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین روش ها برای تزئین جشن تولد و سرگرمی مهمان ها است. آتش بازی می تواند فضای جشن را به یک فضای شاد و پرانرژی تبدیل کند. بر اساس خواسته خود می توانید از آتش بازی زمینی، هوایی، سرد و گرم استفاده کنید. برای مثال آبشار و دود رنگی گزینه خوبی برای نور افشانی و آتش بازی است.

6) دیجی و نور پردازی

برای برگزاری یک جشن تولد خاص، باید برنامه ای از فعالیت ها و سرگرمی ها را برای مهمانان خود در نظر بگیرید. می توانید از دیجی و نور پردازی های مختلف استفاده کنید. در واقع دیجی از مهم ترین عوامل تولد لاکچری است.

7) پذیرایی تولد

غذا و نوشیدنی بخش مهم دیگری از یک جشن تولد است. برای برگزاری یک جشن تولد لاکچری، باید از غذا و نوشیدنی های باکیفیت استفاده کنید. می توانید از یک شف حرفه ای برای تهیه غذاهای جشن تولد خود کمک بگیرید. بهترین پذیرایی جشن تولد فینگر فود است، شما می توانید لیست غذاها را به شکل فینگر فود سفارش دهید. میوه آرایی هم می توانید به زیبایی میز شما کمک کند. برای پذیرایی می توانید از انواع نوشیدنی‌های خوش طعم، تنقلات، شکلات و… استفاده کنید.

پذیرایی تولد لاکچری
پذیرایی تولد لاکچری

8) عکاسی و فیلم برداری

حال که تمام الزامات یک تولد زیبا و خاطره انگیز را فراهم کردید، کافیست آن را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. برای ثبت این خاطرات می توانید از دوربین موبایل خود و یا دوربین عکاسی استفاده کنید.

نکات مهم پیش از برگزاری جشن تولد

از قبل برنامه ریزی کنید: برای برگزاری یک جشن تولد لاکچری، باید از قبل برنامه ریزی کنید. این کار به شما کمک می کند تا همه چیز را به خوبی سازماندهی کنید و در روز جشن با مشکل مواجه نشوید.
بودجه خود را در نظر بگیرید: قبل از شروع برنامه ریزی، بودجه خود را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.
هماهنگی های لازم را انجام دهید: برای تزیین دکور تولد و بادکنک آرایی از قبل هماهنگ کنید.

برگزاری تولد با تولدیچ

خبر خوب این است که لازم نیست مبلغی زیادی خرج کنید تا جشن تولد زیبایی رقم بزنید. اگر می خواهید جشن تولد را به یک رویداد فراموش نشدنی تبدیل کنید، می توانید از تیم تولدیچ کمک بگیرید. این تیم در کلیه آیتم های تولد اعم از بادکنک آرایی، گل آرایی، آتش بازی و… همراه همیشگی شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت کافیست تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *