بلاگ

معرفی 9 تم تولد پسرانه پرفروش 2024

ایده تم تولد پسرونه

به دنبال ایده‌های تازه و متفاوت برای جشن تولد پسرتان هستید، به سایت درستی مراجعه کردید. از تم ماجراجویی در جنگل گرفته تا شگفت‌انگیزی ابرقهرمانان و حتی جلوه‌های فضایی، این تم‌ها هر کدام با لحظاتی خاص و بی‌فراموش، جشن تولد را به یک خاطره زیبا تبدیل می‌کنند.
در دنیای متنوع تم‌ها، از ورزشی گرفته تا حیوانات، انتخاب بهترین تم تولد پسر خود را آسانتر از همیشه کرده‌ایم. هرکدام از این تم‌ها با لوازم تولد مناسب خود، جشن تولد پسرانه شما را به یک تجربه خاص تبدیل خواهند کرد. با ما همراه باشید تا تم های پرفروش و جذاب رو بهتون معرفی کنیم.

تم مک کویین

تم مک کویین یا ماشین ها یکی از تم های جذاب برای کودکان عاشق ماشین بازی می باشد. مک کویین یکی از انیمیشن های پرطرفداری هستش که حتی بزرگسالانم آن را تماشا کردند. محیط جشن تان را با شخصیت‌های محبوب مک کویین تزیین کنید. از لوازم تولدی با تصاویر جذاب و رنگارنگ استفاده کنید تا فضا به یک دنیای کودکانه و مهیج تبدیل شود

تم تولد پسرانه مک کوین
تم تولد پسرانه مک کوین

تم تولد سگ‌ های نگهبان

یکی از پرطرفدارترین تم های تولد تم سگ های نگهبان هست که کمتر کودکی هست که این‌ کارتون رو دوست نداشته باشد. این انیمیشن دارای یک تیم شجاع با قهرمان های مارشال، چیس، رابر، راکی، زوما و اسکای می باشد.
استفاده از استند های شخصیت سگ های نگهبان زیبایی مراسم شما را دوچندان می کند. انتخاب این تم برای پسر بچه ها بهترین گزینه است. فروشگاه ما کامل ترین لوازم تم تولد سگ های نگهبان رو دارد.

تم تولد پسرانه سگ نگهبان
تم پسرانه سگ نگهبان

تم تولد باس بیبی

انیمیشن بچه رئیس یکی از کارتون های محبوب کودکان و خردسالان است. تم تولد پسرانه باس بیبی یا بچه رییس یکی از تم های پرفروش مجموعه ما هست ک کودکان شیطون علاقمند به این انیمیشن هستند. تم باس بیبی تمی با رنگ آبی و سفید هستش که معمولا پسرای کوچولو عاشق آن تم هستند و برا تولد خود آن را انتخاب می کنند.

تم تولد پسرانه باس بیبی
تم تولد پسرانه باس بیبی

تم تولد باب اسفنجی

باب اسفنجی یکی از کارتون های بسیار جذاب برای همه ی سنین می باشد. برای تم تولد باب اسفنجی از رنگ زرد استفاده می شود. اگر کودک شما به کارتون باب اسفنجی علاقه داره حتما از تم کوچولوی دندون خرگوشی استفاده کنید. این تم دخترانه یا پسرانه نیست، ولی بیشتر برای تولدهای پسر کوچولوها استفاده می‌کنند. برای تزیین تولد پسرتان می توانید از ظروف، ریسه، استند و بادکنک آرایی استفاده کنید. تم باب اسفنجی در مجموعه ی ما کامل هست و همه ی لوازم تم تولد آن موجود می باشد.

تم تولد پسرانه پرفروش
تم تولد پسرانه پرفروش

تم تولد حیوانات جنگل

اگر پسر شما به حیوانات علاقه دارد برای تولدش از تم تولد حیوانات جنگل استفاده کنید. تم حیوانات جنگل شامل عکس حیوانات به صورت فانتزی روی لوازم جشن تولد هستش و زمینه ی رنگی این تم سبز می باشد. این تم مینیمال مورد پسند همه کودکان نیست.

تم تولد پسرونه فوتبالی

 اگر دنبال تم جذاب ورزشی برای تولد آقا پسرتون هستید تم های فوتبالی رو به شما پیشنهاد می کنم. تم های فوتبال شامل تم های باشگاهی رئال،بارسلونا، پرسپولیس، استقلال و حتی توپ فوتبال و .‌.. می باشد. شما با توجه به اینکه فرزندتون طرفدار چه تیمی هست، می توانید برای تولدش این تم پر فروش رو انتخاب کنید.

جدیدترین تم تولد پسرونه
تم فوتبالی جدیدترین تم تولد پسرونه

تم اسپایدرمن

یکی از تم های تولدی ک اکثر اقا پسرها دوسش دارند و کودکی خود را با آن گذراندن، اسپایدر من هست. تم اسپایدر من یا مرد عنکبوتی تمی با رنگ های قرمز و مشکی و آبی هستش که خیلی پرطرفدار است و کمتر پسری هستش که آن را دوست نداشته باشد. تم مرد عنکبوتی هیچ وقت قدیمی نمی شود و همچنان از بهترین تم های تولد پسرانه محسوب می شود

تم پسرانه اسپایدرمن
تم پسرانه اسپایدرمن

تم پسرونه فضانورد

تم تولد فضا نورد یکی از تم های جدید و پرطرفداری که پسران به آن علاقه نشون دادند. این تم شامل یه فضا نورد با موشک و سفینه هست. اگر دنباله تمی زیبا و جدید هستید، تم فضانورد جذاب رو بهتون پیشنهاد می کنم. این تم پسرانه مناسب سنین 3 الی 15 سال است. برای تزیین دکوری زیباو خاص می توانید از بادکنک آرایی فضانورد استفاده کنید.  به عنوان تم پسرانه نوجوان نیز استفاده می شود.

تم تولد پسرانه بتمن

کمتر پسری هست ک بت من رو نشناسد و با آن خاطره نداشته باشد. تم بت من یکی از پرفروش ترین تم های مجموعه ی ما هست که آقا پسر ها می توانند برای تولد خودشون تم بت من رو انتخاب کنند. تم بت من زمینه رنگی زرد سرمه ایی و مشکی داد و این ترکیب رنگ خفن، زیبایی عجیبی به تولد پسر شما می دهد.

تم پسرانه بت من
تم پسرانه بت من

نتیجه گیری

خیلی ممنون که همراه ما بودید. تم های ذکر شده بالا از بهترین تم های تولد پسرانه است که بر اساس علاقه پسر خود می توانید هر یک را انتخاب کنید. این تم ها علاوه بر سوپرایز پسر شما، زیبایی مراسم جشن تولد را هم ییشتر می کند. برای تزیین و دیزاین تولد از استند آن شخصیت، ظروف، ریسه، کلاه و بادکنک استفاده کنید.

سوالات متداول

چه تم هایی برای جشن تولد پسرانه پیشنهاد می شود؟

در اینجا 8 تا از پرفروش ترین تم تولد پسرانه را بررسی کردیم. بر اساس علاقه فرزند خود و اینکه تم سال های گذشته تولدش نباشد، انتخاب کنید.

آیا این تم‌ها مناسب برای هر سنی هستند؟

این تم‌ها به‌طور کلی مناسب برای انواع سنین از 2 تا 15 سال می باشد. اما برخی تم ها فقط مختص دوران کودکی می باشد مانند باس بیبی.

برای تزیین جشن تولد پسر از چی استفاده کنم؟

برای تزیین دکور تولد پسرانه ابتدا تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. بر اساس آن تم برای تهیه ظروف، ریسه، کلاه، بادکنک آرایی و کیک اقدام کنید.

چگونه می‌توانم این تم‌ها را سفارش دهم؟

هر تم با لینک مستقیم به فروشگاه آنلاین متصل شده است. شما می‌توانید از طریق لینک‌ها به فروشگاه مراجعه کنید و تم مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *