بلاگ

تزیین شب یلدا عروس

تزیین شب یلدا عروس

شب یلدا به عنوان طولانی‌ترین شب سال، بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن خانواده‌ها و برگزاری مراسمی شاد و سنتی است. وقتی این مناسبت برای عروس باشد، تزیینات خاص‌تر و با دقت بیشتری انجام می‌شود تا لحظات ویژه و خاطره‌انگیزی برای عروس و داماد ایجاد شود.شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشه شب یلدا برای عروس چی میبرن؟ اگر در خانواده تازه عروس دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید، تا بتوانید شب یلدایی به یاد ماندنی رو برای عروس خانم رقم بزنید.

لوازم شب یلدا

چطوری شب یلدا خونه رو تزیین کنیم ؟

طبق آداب و رسوم در شب چله خانواده ی داماد برای عروس کادو و هدیه میاورند. خانواده عروس نیز ب مناسبت یلدا خونه رو تزیین می کنند. تزیین شب یلدای عروس نیاز به سلیقه و مهارت دارد تا به بهترین شکل انجام شود و بتوانید عکس هاس زیبایی از این شب به یادماندنی بگیرید. تزیین سفره شب یلدا برای عروس باید از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار باشد. معمولاً این سفره شامل مواردی مانند انار، هندوانه، آجیل، خرمالو، شمع‌های زیبا و شیرینی‌های سنتی است. برای عروس، می‌توان از تزیینات بیشتری مانند گل‌آرایی‌های شیک و استفاده از ظروف سنتی یا لوکس بهره برد.

تزیین سفره یلدا عروس

تزیین سفره یلدا عروس

در ادامه مطلب انواع تزیینات شب یلدا عروس رو برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید شبی خاطره انگیزی را بسازید. برای شب یلدای عروس به دو مدل شما می توانید تزیینات تون رو انجام بدید.

مقاله مرتبط: میز یلدا را چگونه بچینیم

۱. تزیینات مدرن و کلاسیت

پایه تزیینات مدرن و کلاسیک شب یلدا عروس گل آرایی هستش که در آن نیز میتوانید از کاج و برگ های زرد پاییزی استفاده کنید. یکی دیگر از ارکان تزیینات مدرن شمعدون ها و شمع های کلاسیک و جدید هستند که خیلی ترند شدند و اکثرا برای دیزاین ها استفاده می کنند.

۲. تزیینات سنتی

نوع دیگر که طرفدار کم تری دارد، تزیینات سنتی می باشد. اگر می خواهید مدل سنتی برای دکور شب یلدا عروستون انتخاب کنید فقط کافیه به گذشته نگاه کنید. کُرسی ، چراغ نفتی و … همه اینا دست ب دست هم میدن تا دوباره حال احوال قدیم بهتون دست بده و یه دکور ساده و دوست داشتنی برای شب چله داشته باشید.

تزیین کادو شب یلدا عروس

تزیینات خوراکی های شب یلدا

اولین کاری ک باید برای تزیین جشن یلدای عروس انجام دهید، تزیینات خوراکی های خوشمزه می باشد. خوراکی های شب یلدا مانند آجیل و کدو حلوایی انواع میوه (انار و هندوانه و … ) می باشد که می توانید به بهترین نحو ممکن آن را تزیین کنید.
تنقلات مرغ و ماهی ک معمولا خانواده ی داماد برای عروس به عنوان هدیه می برند. تزیین کردن همه ی این خوراکی فقط نیاز ب اندکی سلیقه داره تا به مراسم شما جذابیت خاصی بدهد. برای تریین شب یلدا عروس بخش میوه آرایی سیخ های چوبی یا تاپر بهترین انتخاب می باشد. برای برش و تزیین هندوانه مدل های زیادی پیش رو دارید، سعی کنید بهترین را انتخاب کنید و آموزش آن را بببینید.

میوه آرایی شب یلدا عروس

میوه آرایی شب یلدا عروس

گل آرایی شب یلدا عروس

معمولا برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات در این شب از گل‌ آرایی نیز استفاده می کنند. با اضافه کردن دکور گل به صورت دسته گل یا بک گراند عروس و داماد یا حتی گل آرایی میز میتوانید مجلس خودتون رو مجلل تر برگزار کنید. اگر خودتون مهارت این کار و دارید کافیست لوازم را تهیه کنید و شروع به تزیین آن کنید.

اگر نیاز به سفارش داشتید، به صفحه گل آرایی مراجعه کنید و از مشاورین تیم تولدیچ راهنمایی بگیرید.

گل آرایی یلدا برای عروس

گل آرایی یلدا برای عروس

بادکنک آرایی شب یلدا عروس

شما نیز میتوانید برای دیزایین شب یلدای عروس از بادکنک هایی با طرح هندوانه ک مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد استفاده کنید. اگر قصد خرید بادکنک های شب یلدا رو دارید میتوانید به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید.

یکی دیگر از تکنیک های جدید برای دکور شب یلدا عروس، استفاده از بادکنک آرایی است. شما می توانید بر اساس سلیقه عروس خانم مدلی را برای بک گراند و عکاسی انتخاب کنید.

شمع شب یلدا

یکی دگ از لوازم پرفروش برای دکور شب یلدای عروس خرید شمع می باشد. برای قشنگ تر کردن شب یلداتون می توانیدذ از شمع های با طرح هندوانه یا انار استفاده کنید. البته برخی افراد دوست دارند تزیینات ساده ای داشته باشند به همین خاطر شمع های باریک قلمی سفید و قرمز را برای تزیین میز یلدا خود استفاده می کنند.

تزیین شب یلدا لاکچری عروس ۲۰۲۴

اگر قصد دارید شب یلدایی لاکچری برای عروس خود ببرید، باید تمامی لوازم را تزیین کنید. برای مثال اگر لباسی را برای هدیه می برید اطراف آن را با پاپیون قرمز ببندید و درون جعبه چوبی یا فلزی قرار دهید. حتما لوازم و هدیه خود را در باکس های ست در سایز های مختلف قرار دهید. برای تزیین میوه بهتر است از گل هم استفاه کنید و در کنار تزیینات خود گل های قرمز رنگ قرار دهید.

نکات کلیدی در تزیین شب یلدا عروس

  • هماهنگی رنگ‌ها: قرمز و سبز رنگ‌های اصلی شب یلدا هستند که باید در تمامی تزیینات به‌کار بروند.
  • استفاده از گل‌های طبیعی: گل‌آرایی باعث می‌شود که تزیینات شما شاداب‌تر و طبیعی‌تر به‌نظر برسند.
  • لوازم لوکس: استفاده از جزئیات خاص مانند ظروف زیبا، شمع‌های معطر و تزیینات میوه‌ها می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
  • تزیینات خاص عروس: برای مراسم عروسی یا نامزدی، باید تزیینات شما ویژه‌تر و زیباتر باشد تا عروس و داماد حس خاص‌تری داشته باشند.

با رعایت این نکات و استفاده از ایده‌های خلاقانه می‌توانید تزیین شب یلدای عروس را به یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *