بلاگ

آموزش بادکنک آرایی در منزل

آموزش بادکنک آرایی ساده در منزل

بسیاری از افراد علاقه دارند که تزیینات جشن تولدشون رو خودشان انجام بدهد و خیلی از افراد به دنبال این هستند که با کمترین میزان هزینه بهترین دکور تولد رو برای جشنشون داشته باشند.
با داشتن اندکی سلیقه و خلاقیت با استفاده از بادکنک هایی با کیفیت بالا می توانید بادکنک آرایی زیبایی در منزل خود انجام دهید، تا جشنی به یاد ماندنی رو برای خودتون رقم بزنید.

مراحل آموزش بادکنک آرایی ساده در منزل

برای انجام بادکنک ارایی ساده و مبتدی ذر خانه نیازی به ثبت نام در کلاس های اموزش نیست و فقط کافیه به فضای مجازی (یوتوب و اینستاگرام ) سر بزنید و ویدیو هارو مشاهده کنید. مجموعه تولدیچ در پیچ اینستاگرام برای شما عزیزان اموزش بادکنک ارایی نیز به اشتراک میگذارد. برای اجرای بادکنک ارایی در جشن خود لازم هست با بعضی از ابزار کار آن اشنا شوید.

بادکنک ارایی در منزل

بادکنک ارایی در منزل

ابراز کار بادکنک آرایی

شما برای اینکه بتوانید برای جشن تولد خود یا هر مراسم دیگری بادکنک ارایی انجام بدهید نیازمند به ابزار کار هستید. که در بخش زیر لیستی از این لوازم مورد نیاز بادکنک آرایی را لیست کردیم. با این لوازم به راحتی می توانید در خانه و منزل خود دکوری زیبا بسازید و محیط تولد خود را زیباتر کنید.

1. پمپ باد

در زمان قدیم برای برای باد کردن بادکنک ها به دلیل نبود امکانات از شش ها و ریه کمک میگرفتند و بادکنک را باد میکردند و اکثر ما معمولا اینکار را انجام دادیم. بعد از گذشت چندسال پمپ باد دستی اختراع شد و تا حدودی کار مردم رو راحت تر کرد.
اما پمپ باد دستی یا همون تلمبه بادکنک چیزی نبود که بشود تعداد زیادی بادکنک را با آن باد کرد و بنابراین خیلی سریع پمپ باد برقی اختراع شد.
پمپ باد ها دستی و برقی مدل های متفاوتی دارند.
برای مثال کیفیت های متفاوت ان ها (پمپ باد دستی چینی از ایرانی بهتر می باشد و پمپ باد دستی امریکایی از هردوی ان ها بهتر است )
و در پمپ باد های برقی فشار هوایی که از نازل این دستگاه ها خارج میشود متفاوت هست و معمولا بر همین حسب قیمت گذاری می شوند.

پمپ برقی بادکنک

پمپ برقی بادکنک

2. بادکنک

از جمله لوازم مهم بادکنک آرایی در منزل مشخصا بادکنک می باشد و نقش مهمی در تزیین تولد و مراسم شما دارند. بادکنک ها شکل و اندازه و جنس های متفاوتی دارند.
برای یه بادکنک ارایی زیبا باید از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل هم دیگر هستند تا به دکور شما زیبایی بخشیده شود. برای انجام بادکنک آرایی شما میتوانید از بادکنک 6 اینچ و 12 اینچ و 18 اینچ استفاده کنید که این عدم تقارن در دیزاین شما زیبایی خاصی را به دکور می بخشد.
یکی دیگر از بادکنک هایی که در بادکنک آرایی زیاد مصرف میشود بادکنک ماری میباشد که با استفاده از ان میتوانید بوکت های بادکنکی زیبایی درست کنید. اصولا برای بادکنک آرایی از بسته های بادکنکی 100 تایی و 50 تایی استفاده می شود و قیمت مناسب تری نسبت به خرید تکی آن دارد.

از پرفروش ترین بادکنک ها می توان به بادکنک لاتکس و بادکنک کروم اشاره کرد که هر کدام برندهای متفاوت چینی و ایرانی دارد. بهترین انتخاب برای شما بسته های بادکنکی از برند کایو می باشد. کافیست رنگ های مورد نظر خود را خریداری کنید و با استفاده از پمپ برقی که در مرحله قبل تهیه کردید،آن ها را باذ کنید و به فرم دلخواه خود تبدیل کنید.

3. بک گراند

بک گراند نیز یکی از ارکان مهم بادکنک آرایی تولد به حساب میاد که استفاده از آن میتواند زیبایی خاصی رو به دیزاین شما بدهد. بک گراند ها انواع مختفی دارند که محبوب ترین ان ها بک گراند فلزی و بک گراند چوبی می باشد. البته ناگفته نماند امروزه بک گراندهای پولکی در رنگ مشکی و نقره ای طرفدار های زیادی پیدا کرده است و دیزاین شما را لوکس تر می کند.
اگر برای دکور جشن تولدتون به بک گراند نیاز دارید به فروشگاه ما مراجعه کنید، انواع بکگراند ها با نازل ترین قیمت ها موجود می باشد.

بک گراند پولکی

بک گراند پولکی

4. استند های 7 و 13 و 19 شاخه

یکی دیگر از لوازم بادکنک آرایی در خانه می تواند استند های بادکنک باشد. اگر به دنبال کمترین هزینه برای تزیین جشن تولدتون می باشد به شما استد های بادکنکی رو پیشنهاد می کنم. این استند ها یه کفی دارند که به آن ها نی متصل می شود و در آن سر دیگر نی ها بادکنک متصل می شود.
اگر به دنبال بادکنک ارایی کم هزینه ایی هستید استند بادکنک گزینه ی خوبی برای شما به حساب می آید.

استند بادکنک

استند بادکنک

5. بوکت های بادکنکی

اگر فضای کوچکی برای دیزاین جشن تولدتون در منزل دارید، می توانید بوکت بادکنکی درست کنید. با سرچ کردن در یوتیوب یا گوگل می توانید آموزش درست کردن بوکت در منزل را ببینید و به راحتی بوکت درست کنید.
شما در درست کردن بوکت برای زیبا تر شدن آن میتوانید از بادکنک های فویلی {عدد فویلی و قلب و ستاره فویلی و … } استفاده کنید. برای ساخت بوکت نیاز به بادکنک، نخ و کمی  خلاقیت دارید.

پک های آماده بادکنک آرایی در منزل

یکی از اجناس پرفروش مجوعه ی ما پک های بادکنک ارایی می باشد. این پک ها اینگونه هستند که هرچیزی که برای بادکنک آرایی لازم می باشد رو دارند و در آن نیز آموزش مختص به همان پک وجود دارد که با کمک آن می توانید بادکنک ارایی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره 09383402173 تماس بگیرید و از مشاورین مجموعه تولدیچ بهره ببرید.

بادکنک آرایی ارزان

بادکنک آرایی ارزان

نکات کلیدی برای بادکنک ارایی در منزل

در بخش زیر نکات مهمی که پیش از بادکنک آرایی در منزل باید رعایت کنید را آوردیم تا بهترین نتیجه را از تزیین محیط خود بگیرید.

  1. هرچند همه ی رنگ های بادکنک ها زیبا هستند اما توجه داشته باشید رنگایی که برای بادکنک ارایی انتخاب می کنید با تم تولدتون هماهنگ باشد.
  2. حتما برای اجرای بادکنک ارایی از نخ نامریئ استفاده کنید.
  3. برای زیبا تر شدن دیزایین از بادکنک با سایز های متفاوت استفاده کنید.

نتیجه گیری

بادکنک ارایی در منزل اگر با سلیقه و حوصله همراه باشد قطعا جذاب خواهد بود. اگر در انجام بادکنک ارایی در منزل به مشکل برخوردید یا به لوازمی احتیاج پیدا کردید، به  وبسایت فروشگاه تولدیچ مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول به دست شما برسد. تیم تولدیچ در کلیه مراحل تزیین دکور همراه شما خواهد بود.

سوالات متداول

چگونه بادکنک ها را به هم وصل کنیم؟

برای وصل کردن بادکنک ها به یکدیگر کافیست بادکنک ها را دو به دو به  هم وصل کنید و با استفاده از نخ نامرئی بادکنک ها را روی هم بگذارید. بر اساس دیزاین و دکور نحوه قرار دادن بادکنک ها متفاوت خواهد بود.

اموزش بادکنک ارایی بدون میله چگونه است؟

برای این بخش هم چون بک گراند و میله ای به عنوان تکیه گاه بادکنک ها وجود ندارد می توانید از چسب بادکنک، نخ نامرئی و یا بند استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو ممکن این کارو انجام دهید نیاز دارید چندین بار این کارو بکنید و تجربه بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *